FAQ - Nejčastější dotazy
Co když se plavby nemůžu zúčastnit ze zdravotních, rodinných, či jiných osobních problémů a plavbu mám již uhrazenou?
V tomto případě se vás týkají naše storno podmínky, které naleznete zde a to odstavec 8. zrušení smlouvy ze strany účastníka. Při zrušení účasti na plavbě velmi záleží, kdy nás o této skutečnosti informujete viz. Všeobecné obchodní podmínky.
Velmi doporučujeme se pro tyto případy pojistit! Pojištění storna nabízí mnoho pojišťoven a my vám dodáme veškeré podklady, které po vás pojišťovna bude z naší strany vyžadovat. Další možností je za sebe vyslat na plavbu náhradníka.
Co znamená příspěvek na jídlo a do lodní pokladny?
Potraviny nakupujeme společně na celou plavbu a jejich cena je potom rozpočítána stejným dílem mezi všechny účastníky plavby. Každý účastník tedy zaplatí pouze cenu potravin v obchodě. Vzhledem k velikosti lodní kuchyně není možné, aby si každý vařil sám z vlastních potravin. Současně se cena potravin může mírně lišit podle země, ve které je budeme nakupovat. Proto se také může příspěvek na jídlo mírně lišit podle místa vyplutí. Ve většině zemí náklady počítáme jako 14 euro na člověka na den. V této ceně je zahrnuto i pití: voda, šťáva, čaj i káva. Z částky do lodní pokladny se také hradí potřebné toaletní a čistící prostředky.
V nákladech nejsou započítány alkoholické ani balené nealkoholické nápoje.
O potřebné částce na den si rozhoduje skupina sama a není problém ji libovolně zvýšit na různé oslavy, nebo třeba dražší a bohatší menu dle dohody.
Příspěvek do lodní pokladny zahrnuje náklady na vodu, plyn na vaření, benzín do přívěsného motoru a kotvení v marinách a přístavech. Na typické týdenní plavbě se pohybují kolem max. 105 Euro. Na základě našich dlouholetých zkušeností dokážeme vaše peníze použít tak, abyste se do této částky vešli.
Celkem tedy: Pokud nebudete mít zvláštní požadavky, stanovili jsme nejvyšší možný strop pro náklady hrazené na lodi na 4.375,-Kč nebo 175 euro za týden. (informace platná pro rok 2023)
Proč se lodní pokladna platí až na místě a není součástí ceny za loď?
Nejsme cestovní kancelář, a tak si za peníze z této pokladny nakupují potřebné věci kadeti sami. Peníze vybíráme v hotovosti, kterou pak použijeme na veškeré vaše platby během vaší cesty. Na kontě nebo v ČR by nám tyto peníze byly málo platné. I z hlediska účetnictví je tento způsob mnohem snazší, protože se za ty peníze kupují výrobky zdaněné v té dané zemi kde se plavíme.
Kdy a kde se mám nalodit?
Nalodění probíhá v den začátku plavby obvykle mezi 15-17 hodinou. Po předchozí domluvě je možné se nalodit i později, protože loď obvykle zůstává stát na místě do druhého dne. Přesné místo nikdy dopředu nevíme. Místa na kotvení bývají plná a ne vždy jde každé využít s ohledem na počasí. Proto je vždy nutné ráno před naloděním dopředu napsat nebo zatelefonovat kapitánovi na číslo +420 604 269 192 a domluvit s ním podrobnosti nalodění. Polohu lodi lze také snadno sledovat na:
https://www.vesselfinder.com/?mmsi=270467000
nebo: